اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام "توفان"


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام "توفان" - چهارشنبه شانزدهم دی 1394
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام "دلواپس" - سه شنبه پانزدهم دی 1394
دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام "24 ماه" - یکشنبه ششم دی 1394
دانلود آهنگ جدید METI به نام "به جون خودم" - دوشنبه چهاردهم بهمن 1392
بیوگرافی کامل مجید خراطها - دوشنبه یکم مهر 1392
دانلود نسخه اصلی آهنگ های کاور شده توسط مجید خراطها - سه شنبه پنجم شهریور 1392
دانلود آهنگ قانون احساس - سه شنبه پنجم شهریور 1392
دانلود آهنگ جدید وحید خراطها به نام "ای خدا" - سه شنبه هشتم مرداد 1392
دانلود کنسرت مجید خراطها در 25 اسفند 1391 - یکشنبه نهم تیر 1392
دانلود آهنگ نمی تونم از مجید خراطها - جمعه بیست و سوم فروردین 1392
مصاحبه مجید خراطها با سایت گانجا - یکشنبه بیست و دوم بهمن 1391
دانلود آهنگ شکسته دل - جمعه ششم بهمن 1391
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شکستی بالمو از مجید خراطها - یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391
دانلود دو آهنگ فوق العاده به نامهای کی اومده به جای من و زیاد بال و پرت دادم - شنبه بیست و هفتم اسفند 1390
دانلود آهنگ دلشوره دارم از داداش حسین خودم - یکشنبه چهارم دی 1390
دانلود آهنگ فوق العاده به چی فکر میکنی با صدای داداشی حسین خودم - شنبه یکم مرداد 1390
دانلود آهنگ سرنوشت با صدای داداشی حسین خودم همراه با کلیپ تصویری تکنوازی - شنبه یکم مرداد 1390
دانلود آهنگ زیبای نفرت با صدای داداشی حسین خودم - شنبه یکم مرداد 1390
دانلود آهنگ هنوز خالیه جات با صدای وحید خراطها