اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

اس ام اس موزیک / دانلود آهنگ های جدید

پرسش و پاسخ

سوال: باسلام و خسته نباشید!!!
باتشکر از وب مفیدتون که واقعا لایق تقدیره...اگه لطف کنید این برنامه هارو به زبان سی بنویسید ممنون میشم.
1- برنامه ای که عددی را دریافت و اگر به سه و هفت یخش پذیر بودپیغام هست در غیر اینصورت نیست را چاپ کند؟
2- برنامه ای که اعداد چهار رقمی راتولید کند که رقم یکان و صدگان ان ها زوج اما رقم دهگان و هزار گان ان فرد باشد؟
3- برنامه ای که اعداد دو رقمی ای را تولید و چاپ کند که خودشان با معکوسشان برابر باشد؟

پاسخ: برنامه اول که خیلی راحته، اول یه عدد رو دریافت کنید بعد چک کنید که به سه و هفت بخش پذیره یا نه. نحوه چک کردن هم اینکه که باقی مانده رو بر سه یا هفت به دست بیاری بعد چک کنی ببینی صفر هست یا نه اگه صفر بود بخش پذیره پس چاپ کند هست در غیراینصورت چاپ کن نیست.
در برنامه دوم هم ارقامی که تولید میشه باید به گونه ای تقسیم شوند که این کار انجام بشه. مثلاً وقتی میخواید اعدادتون در محدوده فرد باشه چک کنید زوج هست یا نه اگه زوج بود یکی کم کنید اگه فرد بود هیچی. میتونید دو تا عدد دو رقمی تولید کنید که دو رقم اول فرد و دو رقم دوم زوج  باشد سپس اونا رو بهم اتصال بدید تا عددی که میخواید بشه.
در برنامه سوم آیا تولید عدد چهار رقمی به صورت رندوم باشد ؟ اگه اینطوره از تابع Rand استفاده کنید و پس از اینکه تولید کرد قبل از اینکه چاپ کند باید آن را معکوس کند. نحوه معکوس کردن هم اینطوری که تقسیم بر ده میکنید باقی مانده رو در یه متغییر نگه میدارید و به همین ترتیب تا همه ارقام آن جدا شوند سپس از آخر به اول به هم ضرب میکنید تا عدد معکوس به دست آید. حالا چک کنید برابر است یا نه؟

با توجه به اینکه فعلاً دسترسی به کامپایلر مناسب ندارم فعلاً معلوم نیست برنامه ها رو کی بنویسم. اما اگه کمی روش فکر کنید و خودتون بنویسید سریع تر به جواب میرسید. هر جا مشکلی بود سوال کنید.